5 Mar 2014

Benim için X-Large ya sizin için?


Benim bu video içeriğine yorum yapabilmem olanaksız... çok üstün bilgiler içeriyor.... 
AKP milletvekili Külünk diyor ki; günah işleme özgürlüğü vardır ve günahların üstünü örtmek gerekir...

bu durumda adalet sistemine ve cezaevlerine de ihtiyaç yok, her birey arzu ettiği gibi günahlarını işlesin demek oluyor sanırım....

benim din kültürü bilgi seviyeme göre fazlasıyla X-large bir felsefe olduğundan Sayın Külünk'ün de dediği gibi lütfen Diyanet İşleri Başkanlığı görevini yapsın...

Eğer sayın Külünk doğru söylüyor ise;
bu devletin mahkemeler, adli görevliler, polis, avukatlar vs... için harcadığı onca para da kasada kalır... güçlü olanlar kendi adaletlerini ister sevap işleme haklarını kullanarak, ister günah işleme haklarını kullanarak dağıtırlar... 

mı demek oluyor??? anlatsın bize... ya da bir bilenler bana anlatsın...

her neyse, benim gibi bilgi özürlü birisini aydınlatır mısınız lütfen?

işte video burada:







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...