9 Tem 2012

Mim:: Tek Kelime ile beni anlat…




Sevgili BiricitSessiz Gemi , Beyza Mollaahmetoğlu ve Supercellma beni mimlediler…
Bu sefer ki Mim konusu aynen bu resimde olduğu gibi tek kelimeyle çok şey anlatmak...

Bu hafta günlerimi şaşırıp durdum… O yüzden Pazar günü yerine bugün yazıyorum MiM’imi… Bekletirsem çooook bekletmiş olacağım diye… Bir de işime geldi bu Mim… tek  kelimeyle Mim’leyeni anlatacakmışım…Bu yoğun günlerde böyle bir fırsat da kaçmaz di mi?

Diye düşünüp şöyle bir dolandım… amannnn ne göreyim…????!!!! Tk kelimeler olmuş  onlaeca… ama ben kararlıyım ve kimse döndüremez yolumdan…

Ne demişler bakalım Mim tanımında:


 *Şöyle ki bu mimin altına benim takipçim olarak benimle ilgili düşüncelerinizi yazacaksınız. 
*Benim mimlediklerim de kendi sayfasında bu mimi duyurup takipçilerinin yorum yapmasını sağlayacak.
*Ve siz de başkalarını mimleyerek bu mimin elden ele dolaşmasını sağlayacaksınız. Oldu mu ?

O halde biz de aynen uyguluyoruz:


Beyza'nın yaptığı tadilatı görmezden geliyorum... çakmaz di mi?? Çakmasın bea...lütfen...!

Ben gittim ve tek kelimeyle beni mimleyenleri tanımladım:

Biricit: Sevimli
Süpercellma: adı üstünde Süper
Sessiz Gemi: Peri
Beyza Karaahmetoğlu: Candan

Kimleri Mimliyorum?

Huyum Kurusun
Ferhat Bayram
Uyuşuk Prenses
Vuslat
Nursalkımı

Hoş hepsi de yapmıştır ya… olsun ben mimleyeyim….:)

Şimdi sıra sizde...:)

Korkmayın kötü laf etmekten… en fazla sanal olarak vururum…

Sevgiyle kalın…


32 yorum:

  1. :D vuu...
    Imm.. Tek kelime..
    Dayatılanla Yaşayan; prensip.
    :)

    YanıtlaSil
  2. seni yenilerde tanıdım, ama olsun dedim :)
    hikayelerin çoğunlukla beni benden aldı... Uçtum uçurtmana binip...
    O yüzden sana "rengarenk uçurtmasın" diyebilirim ancak...
    Sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.. ben de seni tanıdığıma mutluyum...

      Sil
  3. tatlı biricit bu mimi bana gönderdi ve ben de cevaplamıştım..yalnız bir şey yapmadım kimseye mim göndermedim ben..mimlemedim kimseyi..çok kısa zaman zarfında beni iyice tanımıyor olabileceğinizi,ne yazsam ben şimdi bu kızın hakkında diye tasalanacağınızı düşünmedim değil hani..Kendimde o hakkı bulamadım...Bu mimi Allah ömür verirde sağ salim kalır ,blog yazarlığıma devam edersem tam yıl dönümümde..Bloğa başladığım günde Bu mimi göndermieyi düşünüyorum takipçim ve takip ettiklerime...

    nacizane bende bu mim için sana bulduğum tek kelimeyi yazmak istiyorum...
    DUYARLI

    Bu blog dünyasında yakından ilgilendiğim blogerlar oldu bunlardan birincisi Nurbetül(İlk göz Ağrımdır),biricit,sen,huyum kurusun,Nursalkım,iki kum tanesi....
    aklımda bu değerli yazarlar için düşünceler oluştu hepiniz için tek kelimelik anlatmalarım var tabiki.çok eski yayınları ile birlikte yeni yayınlarını takip ettim ..
    Benim bu mimde yer almam için biraz daha zaman geçmesini uygun buldum...
    Bana gönderilenleri cevaplamaya devam edeceğim ...Biriciti cevaplamıştım...Biriciksin demiştim...
    Ayyyy sonu bağlayamıyorum ...bir son paragraf yazamıyorum ...haydi buda böyle kalsın ...son paragrafsız...
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevimlisin ya...:)) çok teşekkür ederim ben de senin içtenliğini seviyorum...

      Sil
  4. CANIM MMİMİ ALDIM BY BAY...

    YanıtlaSil
  5. cevap veriyorum: ORGANİZATÖR...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) buna güldüm işte...galiba üzerimde bu kalacak..sevgiyle kal canım..

      Sil
  6. Ben de mimlemiştim, beni dışlamışsın... ahahaha.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayatta seni dışlamam...biliyordum eksik var bir türlü bulamadım... şimdi hemen ekliyorum... özür dilerim be güzelim..:(

      Sil
    2. düzeltme yaptım bile güzel kız... bağışla lütfen...

      Sil
    3. Önemli değil yahu. ehehe. Teşekkürler, "Candan" sıfatına nail olabilmişsem, ne mutlu.

      Sil
    4. teşekkür ederrim ama gerçekten üzüldüm özellikle seni atlamış olmak üzdü çünkü songünlerde bütün stresimde sen yanımda oldun..:) dilerim hayat hep gülsün sana sen de hep güzellikler yaşa..

      Sil
    5. Ya, cidden tebessümle karışık bir utanma duygusu fırlatıyorsun üzerime yorumlarınla. ehehe. Ben teşekkür ederim.

      Sil
  7. Muhtarımız :) yada Lider :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) aman sakın...imam hesabı söylediğimi yap ama yaptığımı yapma...))

      teşekkür ederim canım.. keşke olabilseydim...

      Sil
  8. blogun:sosyal ıcerıklı
    sen: ınsan ıcerıklısın:)
    bu kadar herkes dağılsın:)
    senı cok sevıyorum en cokta kalbının guzellığını:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende seni seviyorum güzellik...:) sağol canım..

      Sil
  9. tek kelimeyle anlatmak zordur ki bazi insanlari kelimelerle anlatamadigim icin cunku heycanlaniyom :) bide tek kelime oouuw

    'başaran' diyorum cunku hayatinda cok fazla seyi basarmistir cok mucadele etmistir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler... ama o kadar abartma beni tam tersine başarısızlıklarımın haddi hesabı yok...

      Sil
  10. ben geldim..GÜZEL CEVAPLAR...
    teşekkür ederim ödülümü aldım ve arkadaşlarla paylaştım.
    BİR ŞEY SÖYLEYEBİLİRMİYİM.
    SENİN YAZDIĞIN YORUMUN LİNKİNDEN SANA ULAŞILAMIYOR.SİZİN İÇİN UYGUNDEĞİL DİYOR.
    GOOGLEDEN YAZARSAN ULAŞILIYOR DAHA ÖNCE BÖYLE DEĞİLDİ BUNUN FARKINDAMISIN...
    BU SORUNU ÇÖZERSEN SEVİNİRİM...

    YanıtlaSil
  11. Benim de birikmiş mimler var napıcaz bilmem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben haftada bir gün mim günü ilan ettim...:)

      Sil
  12. Tek kelimeyle bilgi hazinesi gibisin. İnsancılsın ve de dayatmalara direnen süper birisin :) Bunların hepsini tek bir kelime olarak sayıyorum ben tamam mı ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam... çok teşekkürler böyle düşündüğün için...

      Sil
  13. bir insanı tek kelimenin içine sığdırmak.. çok zor.. ama denemeye çalışayım..
    benim için sevgi, bilgi, bilgelik, ışık saçan bir "Aydınlatıcı"
    bazan da "sert patron" .. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim... ama patron muyum ben bea????!!!

      Sil
  14. 10 numara inansın, cansın, çalışkansın, seni seviyoruz blog alemi olarak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) sağol.. elbette sevenler kadar sevmeyenler de vardır ama hocamdan bunu duydum sevindirik oldum..!!

      Sil

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...