25 May 2012

Dualarımız Seninle...


O, sevenlerinin Blog Star Listemize taşıdığı, bir yeni çağ amazonu..  tüm haksızlıklara kendine özel üslubu ile savaşmaktan bıkmayan bir savaşçı.... Bugün bir başka zafer kazanmak üzere savaş meydanında...


Sevgili Pis Patria bugün göz kanseri nedeniyle ameliyat oluyor... Kendisine şifalar diliyoruz... Bir an önce sağlığına kavuşarak aramıza dönmesini sabırsızlıkla bekliyoruz...

Kendisine geçmiş olsun demek isteyenler buradan ilgili sayfasına ulaşabilir..

7 yorum:

  1. Rabbim yar ve yardımcısı olsun inşaAllah
    şifa bekleyen tüm hastaların ve Sevgili PisPatria'nın
    en kısa sürede buradan güzel haberlerini almak dileğiyle...

    YanıtlaSil
  2. PisPatria severek okuduğum ve saygı duyduğum blog yazarlarından biri rahatsızlığını şimdi duydum ve çok üzüldüm. Allah acil şifasını verir inşallah

    YanıtlaSil
  3. ay ya bilmiyordum halbuki takip ediyorum ve dünkü yazısını da gördüm sonra okurum dedim fırsat bulamadım senden öğreniyorum inşallah başarılı geçer ameliyat ve güzel haberlerinide alırız gidiyimde bi geçmiş olsun diyim onada soğal...

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler dayatılan..duygularımıza tercüman oldun...çok üzüldüm..böyle dobra insanları oldum olası çok severim. umarım tamamen iyileşir "yeni çağ amazonu". ne güzel isim vermişsiniz..:)

    YanıtlaSil
  5. Adsız25/5/12

    Acil şifalar diliyorum. Bir an önce iyileşip aramıza dönmesi dileklerimle

    YanıtlaSil
  6. Onu çok severim..son durumundan haberdar olabilir miyiz?
    ps.bi dakka bloğuna bir uğrayayım..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. durumu iyidir ve yazmaya başladı.. haklısın duyurmalıydım..

      Sil

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...