2 Tem 2016

Kadir Gecesi Duam






"Kadir gecesi, Yüce Allah’ın insanlığa kurtuluş çağrısı olan Kuran’ın indirilmeye başladığı, esenlik ve güvenliğin her tarafa yayıldığı, sema kapılarının açıldığı, dua ve tövbelerin kabul edildiği bir gecedir. "

Hepinizin Kadir gecenizi kutluyorum ve ellerimi açıyorum yaradana dualarım ve  tövbelerim kabul olsun diye...


Allahım,


Ben kulaklarımı tıkadım tüm feryatlara...
Ben gözlerimi kapadım tüm zulümlere...
Ben lal oldum gerçekleri söyleme zamanında....
Ben bülbül kesildim güçlü gördüklerime yalakalıkta...
Ben parmağımı bile oynatmadım insanlar gözlerimin önünde öldürülürken...ellerime bulaştı kanları...
Ben sana değil senin kullarına biat etmeyi seçtim bu dünyadaki çıkarlarım ve kişisel keyiflerim uğruna...
Senin kelamlarını zikrederek şeytanla işbirliği yapanların karşısında dikilmedim... onları durdurmaya bile çalışmadım... insanları senin adına canlı canlı yaktıktan sonra ellerini kollarını sallayarak dolaşan katillerin bile peşine düşmedim..... Sandım böylelikle kendimi korurum... 
Bütün bunları ve daha bir çok şeyi yaparken veya yapmazken, sana hesap vereceğimi aklıma bile getirmedim...
Ey Allahım, sen çok affedicisin, affetmeyi de seversin, beni de affet.

Allahım,

Bana doğru yolu göster,
Benim koruyucum ol,
Beni senin kullarına kulluk etme gafletinden kurtar,
Beni senin varlığını unutturacak bencil hırslardan koru...
Senin adını kullanarak beni kandırmak isteyen şeytanın işbirlikçilerine inanmaktan koru...
Beni sevdiğin kullarından eyle....









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...