6 Eyl 2012

31 Çoçuk + 30 yetişkin =bu seferki kurbanlar...

Kulağıma takıldığından beri yazmak istedim... kısaca yazmak istiyorum....

Bugün 31 tane çocuk ve 30 yetişkin DAHA FERAH YAŞAM UĞRUNA kaçak olarak avrupaya kaçmaya çalışırken teknenin su alması üzerine boğularak öldüler....(İzmir'de)

Devlet görevini yaparak halkına sahip çıkmadı
Birileri kaf dağının ötesine gittiklerinde özlemlerine kavuşacaklarına inandırdı....
Bir başkaları "ben seni kaf dağına götürürüm" diyerek ellerindekini avucundakini alır...
Bir başkalarının taşeronları da bunları kaf dağının ötesine taşımak için rehberlik eder...
Kimi zaman böyle yollarda kurban olurlar...
Kimi zaman da kaf dağının ötesinde...

Nedense bunlar hep belli bölgelerin ve belli yönetimlerin insanlarıdır....

Arkalarında ağlayanları var mıdır????

Başka bir ülkede başka bir sınıfın çocuğu olarak doğmamış olmanın bedeli....
İnsan Hakları Beyannameleri'nin tuvalet kağıdı olarak daha fazla işe yaşayacağını düşünüyorum böyle hallerde....



2 yorum:

  1. Olmaz mı kimseler olmasa ben ağlıyorum bu hazin tablodan sonra!

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...