20 Ağu 2012

Acaip Sorular (MİM)



Sevgili Biricit uzun zaman önce beni MİMlemişti…
Dilerim bu kadar geç cevapladığım için bana kızmıyordur…
Diyerek bu acaip sorulara bir bakalım….


Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız ?

Bunu insanlar hep sorarlar ve hep de yanıtlanır…Belki ölüm fikri ile yaşanan bir ömür olduğundan bu soru hep vardır ama cevapların hiç birisi gerçek değildir…

Bunun gerçek cevabını ölümle burun buruna gelmeyen hiç kimse veremez…çünkü kimse gerçek anlamada kendi ölümü fikrini kabullenmez…

Benim için de aynı şey geçerli…Ama biliyorum ki  bir yıl ömrüm kaldığını bilmek, ne zaman öleceğimi bilmemekten daha iyi gelir bana. Çünkü arkamda bırakacağım bana ihtiyacı olanları bensizliğe hazırlayabileceğim gibi, kendi yapmak istediğim ama ötelediklerimden birkaçını yapabilecek fırsatım olur… Kısacası vedalaşarak gidebilirim… yarım kalmaz…


Fobileriniz , takıntılarınız var mı ? Varsa neler ?

Fobim yok ama bolcana takıntım var… bir başka mim için takıntılarımı yazmışım… bir daha yazmak istemiyorum çünkü okudukça kendime takılıyorum…J)

Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız?

Birkaç gün yok olanlara ağıt yakardım.. Sonra birkaç gün tek başına olmanın keyfin sürerdim… Sona da çıplak gerçeklerle yüzleşir ve hayvanların dilini öğrenerek onlarla yaşamaya alışırdım… İnsanın istedikten sonra alışmadığı ne var ki??


Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız ? Neden ?

Tibet… İlginç geliyor okuduklarım ve izlediklerimle…

İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz ?
Hiç… çünkü ben kurbağanın kendisinin prens olduğunu sanmıştım…


En son yaşadığınız küçük düşürücü , unutamadığınız olay ?

Bu soruyu pas geçeyim…çok var..

Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey ?
Kalem, kağıt ve yaşam arzum…


Hayatınızın bir kitap/ film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmasını isterdiniz ?

Benim okuduklarım, izlediklerim içerisinden hiç birisi… belki de hayatımın asla film veya kitap olmasını istemediğimden…

En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız ? 

Beni bunca zaman aldattığı için kızardım ve bu nedenle gitmeyi red ederdim ama oralarda ne var diye de meraktan ölürdüm…

İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk şey nedir? 

Cern ve Nasa’ya sızmak…


Kendimizi kötü hissettiğimizde yaptığımız şeyler?
Yalnız kalarak o konu dışında bir şeylerle meşgul olmayı tercih ederim eğer kalamıyorsam beynimde o andan kaçmaya çalışırım ta ki ilk etkisi geçene kadar… bunların ikisine de olanak verilmemiş ise işte o zaman kötü tepkiler verebilirim…duruma göre ağlamak ile öfkelenmek yelpazesi içinden…


Bunca zaman içeriside hemen her es bu mimi almıştır ama almayan varsa… işte ben onları mimedim…

Tekrar iyi bayramlar…

3 yorum:

  1. yok canım neden kızayım:)
    nasada ne yapacaksın,uzaylılar var bence kesınlıkle bu amerıkalılar gorusuyolar:))

    YanıtlaSil
  2. N.Narda:İlk sorunun yanıtı işte bu meselenin kilit noktalarından biri.

    (ya orjinal yorumu yanlışlıkla sildim galiba o yuzden kopyasını boyle koydum..)

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...