20 May 2012

MiM- Blog Röportajı




MiMler kraliçesi sevgili Biricit beni mimlemiş … bu kez  Röportaj MiM'i  yapıyor muşuz … 
Bugün değil de önümüzdeki hata yazayım demiştim ama hazır vakit bulmuşken bunu da yazayım hataya çamaşır.. pardon MiM kalmasın dedim ve yazdım...

Bu arada sevgili Deeptone da MiMlemiş beni.. o da Ropörtaj istiyormuş... Biliyorsunuz devir  ekonomi devri.. Zaman da ekonomi ister..  ben de iki röportajı birleştirdim...

İkisine de teşekkür ederim...


1-Blog deyince aklına ne geliyor?
Tiryakilik geliyor..  Yazmak geliyor… Okumak geliyor… Düşünmek geliyor… Bilgilenmek geliyor… Bulmaca parçaları geliyor… Gerçek dünyanın sanal dünyaya taşınmasını izlemek geliyor…Hayalleri izlemek geliyor… Mim ve Biricit geliyor…




2-Sence bloglarda en çok neler paylaşılıyor?

Paylaşılmayan bir şey yok gibi… Aklıma gelen gelmeyen bir sürü şey paylaşılıyor ama bence paylaşılan konuların üzerinde paylaşılan kimlik arayışları en azla dikkatimi çeken…




3-Paylaşımda bir sınır olmalı mı?

Paylaşımda sınırlandırma evet olmalı. Konu başlıkları ve içerik sınırlandırmasına çok net HAYIR derken üslûp sınırlandırmasına EVET diyorum.



4- Sence neyi paylaşırsa bir insan aşırıya kaçmış olur?

für.. kişileri hakaret noktasındaki eleştiriler..ve online porno noktasındaki cinsellik..



5-Blog yazsaydın ismi ne olurdu ve hangi konularda yazardın?

Şu anda yazdığım bir blogum var..   içimden geldiği gibi her konuya dokunuyorum ama teması insana dayatılanlar.
Eğer yeni bir blog açacak olsam ne kadar ‘Ata Sözü’ dnilen sözler varsa onları toparlayıp geçerliliklerini tarışmak olurdu… adını da ‘Vay be Atalar nasıl da bizi kandırmış..!’ gibilerine olurdu.. belki de açarım bir zaman sonra…



6-Benim blog yazarlığım hakkında ne düşünüyorsun?

Biricit'e ; Ben senin blogunu bir sohbet odası olarak görüyorum. İnsanın her fırsatta gidip üç beş söz edip şöyle bir soluklandığı bir yer… Bana bu duyguyu verebildiysen.. kendin değerlendir..  Bir de şu MiM yağmurların bir azalsaydı.. Afrikanın 7 gün yağmurları gibi hiç dinmiyor ….: Aslında bu bile senin blogunun sırf benim için değil bir çok insan için sohbet odası olduğunun bir kanıtı. Başka kimde bu kadar çok MiM toplanabiliyor? Sevildiğini, zincirin tamamlayıcı bir halkası olduğunu ve bu konuda başarılı olduğunu bildiğine de eminim… Hep böyle samimi kalman dileğim…

Deeptone'a: Senin blogun beni farklı farklı dünyalara taşıdığı için cezbediyor... birnbir türlü yaşam var... edebiyat var... eleştiri var... protesto var... film var... kitap var.... ve akıcı bir ulüpla yazdığın için okunması kolay...



7-Blogumu takip ediyor musun, itiraf et

Asla… asla iknizi de takip etmiyorum… ben sadece  geçerken alan göz atıyorum…!!! Takip etmesem şu anda bu MiM’i yazıyor olmazdım di mi???




8-Bloguma 10 üzerinden kac puan verirsin ve gelecek için bana tavsiyelerin nelerdir?
Sen kendi tarzında kraliçe olmuş bir insansın Biricit…daha öte bir puana ihtiyaç mı var? Biraz önce de söyledim.. Samimiyetin hiç eksilmesin…
Sen  zaten varlığını yüksek  izleyici sayınla kabul ettirmişsin... ve ben de okumak için geldiğime göre...

her ikiniz de 10 üstünde puan sahibi olduğunuzdan buradaki paunlama standardına uymuyorsunuz.....)



yazmak isteyen herkesi MiMliyorum çünkü isim çekecek kavanozum yanımda değil... :(

Ama isim yazmak şart değil ki...  Dayatilan beni mimlemişti deyin veya bodoslama yazmaya başlayın... 





15 yorum:

  1. mim hazırlayanların da, senin de hızına yetişmek mümkün değil :))
    valla kutluyorum seni, sizi...

    YanıtlaSil
  2. Hiç sorma..:)
    Biricit MiM lerin buluştuğu nokta ve sağolsun beni atlamıyor.. her geldiğinde yazarsam her gün mim yazmış olacağım bu gidişle.. kimseyi kırmak istemiyorum, mimler tanışma amaçlı, iyi niyetli onu da biliyorum.. ama öte yandan başka yazmak istediklerim olduğu için bu blogu açtım..
    en iyisi ne geliyorsa bir güne biriktirip hepsini yazayım diğer günler başka yazılara kalsın diye düşündüm..

    YanıtlaSil
  3. yok yok çok iyi yapıyorsun
    ben mimleri severim zaten
    okumayı da, cevaplamayı da
    gerçi son birkaç mimi cevaplamadım ama zamansız bir zamanda olduğu için
    öncesinde izin, sonrasında işyerinin taşınması falan derken...işte...
    sonra da üzerinden zaman geçince hevesim kalmadı
    gerçi bazen ne bileyim, ne gerek vardı şimdi böyle bir konudaki bir mime
    demiyor da değilim ne yalan söyleyeyim
    bu mim de çok özellikli gibi gelmedi bana Sevgili Biricit alınmasın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu mim aslında blog sahibi olanların eşlerinin görüşünü almak için yapılmış ama sonradan böyle olmuş...
      bazı mim soruları beni de isteksizleştiriyor.. ama zamanla inanıyorum çıtalar daha yükselecektir..

      Sil
  4. benden önce yaptın mimi çok hızlısın bugün.
    pazar demiştin di mi.
    :)
    yaptın ama mim yazımda adın var yine de.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pazar demiştim...
      buraya saysan.. şimdi bakar senin adını da buraya eklerim...:)

      Sil
  5. tesekkur ederım dayatılancım bende senın samımıyetıne ınanıyorum yazılarını okurken de bunu bılıyorum.Aynurcum alınmam ben zaten mim üretemeyen sadece cevaplayabılen bırıyım bu mimleri yapanlarda mimliyolar saolsunlar şikayetci deılım tabııkı aklımdakı ılk mımdede Aynuru mımlıcem:))
    dayatılanın dedığı gıbı bu mım aslında eşlere falan yapılıomus bıze gelene kadar boyle bı değısıme uğradı.:))
    bu arada sohbet odama yani bloguma hepınızıde beklerım her zaman:)
    blogun hakkındakı dusuncelerıme gelırsem ıcımdekı yılmaz özdil senın blogunda canlanıo dayatılancım,ben bı yıl once bı yazı yazmıstım hatta uc tane yazı bı dergı ıcındı.fakat yazılarımdan bırı polıtık konular hakkındaydı ben yazamıyorum kendımı kaybedıyorum ve o konularda yazarsam basım belaya gırer :))
    ben kendımle ılgılı komık olayları yazmayı sectım cunku ınsanların gülmesi hosuma gidio,19mayısta bı yazı yazdım ama sıldım yayınlamadım cunku yazdıklarımı anlayacak olanlar cok ıyı anlayacaklar belkıde gercekten bı gazetede teklıf bıle gelecek bana ama ben bunu su an ıcın kaldıracak durumda değılım psıkolojık olarak.belkıde korkağım bılmıorum:))
    sevgıler ve blogun benım ıcın 10 uzerınden birmılyon değerınde:)

    YanıtlaSil
  6. canım bn teşekkür ederim..

    içindeki yılmaz özdili benim burada boşaltabilirsin.. ama sakın senin blogunda yapma çünkü orada nefes alabiliyorum, eminim diğer arkadaşlarda öyle hissediyorlar.. sevgi dolu insan olmak gerek böyle bir blog yaratmak için.. huzuru olan huzur verebilir başkalarına.. sen hiç değişme lütfen..
    sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  7. Mimlenenlerin yanıtlarını okumayı seviyorum ama mimlenmeyi sevmiyorum. İsteyenin konuya dahil olması daha iyi.Biraz bencilce oldu galiba. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç de bencilce değil.. isteyenin kendisinin medeni cesaret göstererk konuya dahil olması bence de daha iyi..

      Sil
  8. Cok guzel olmus mim arkadasim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim mim arkadaşım..:)

      Sil
  9. Mim olarak ropörtaj iyide, şu hakkımda kısmı olmayaydı iyiydi. (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sen de o kısmı es geç zaten kulaktan kulağa oyunu gibi değişikliklere uğrayarak dolaşıyor...

      Sil
  10. zor yerden gelmesin Sevgili Biricit...zaten yazı yazma özürlüyüm

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...