22 Nis 2012

Ödül- Cute Blog Award






İnce Belli Bardak ödül vermiş bena bu sefer.. önce inanamadım herhalde bir yanlışlık var diye iyice inceledim.. öylesine alışmışım ki Biricit'in mimlemesine.. şaşkınlığımı mazur görün..(!)



İnce Belli Bardak yazarı Merve.. yemek denilince.. yapmasını da, yemesini de.. hatta seyretmesini de severmiş.. yaşının güzelliğini, hayalleri ile beslermiş.. az kalmış büyümek zorunda olacağı günlere.. okul hayatının sonuna yaklaşmış.. istermiş ki, kendisi kadar sevsin Eskişehir'i bütün dünya.. öylesine duygu yüklüymüş, öylesine masum bakarmış ki hayata.. hiç hazırlığı olmazmış kötülüklere.. o yüzden de hemen etkilenirmiş..  Kendi bilmediği yılların romantizmini ararmış kendi dünyasında..  gramafon istermiş o büyüyü yakalamaya...  tanıdıkça sevilesi bir genç kızmış.. tanımayanların geç kalmadan tanıması gereken..

bakalım neler sormuş İnce Belli Bardak...




1)Blogunu ne kadar sıklıkla kontrol ediyorsun?
Blogumu bilgisayarın başında olabildiğim sürece, sık sık kontrol ederim. her gün için bir yazı yayınlama gayretinde olduğumdan  hergün bloggera girerim, yeter ki yollarda veya bilgisayarımdan uzaklarada olmak zorunda olmayayım.

2)Blogunun en çok neresini seviyorsun?
Blogumun herşeyiyle 'ben' olmasını seviyorum.. şablonu benim gerçek hayattaki bedenim gibi çok ufak tefek ve yavaş değişimlere uğraraken, benim gerçek hayattaki duygu ve düşüncelerim gibi, içeriği de sürekli hareket ediyor, değişiyor.. kimi zaman sakin, kimi zaman huysuz, kimi zaman sinirli, kimi zaman çılgın, kimi zaman mutlu, kimi zaman aptal, kimi zaman akıllı, kimi zaman seven, kimi zaman kızan, kimi zaman öğrenmeye çalışan, kimi zaman öğreten, kimi zaman paylaşıma açık, kimi zaman içine dönük dünyaya kapalı... kısacası ben ne isem blogum da o... 

3)Bilgisayarda vaktini neler yaparak geçirirsin?
Öncelikle işimi yapıyorum çünkü büyük kısmı maalesef bilgisayarda çalışmak zorunda bırakıyor.. ama bu sayede blogumu ve diğer blog arkadaşlarımı daha fazla takip edebiliyorum, çünkü altta blogger açık duruyor, mola vermek isteyince bakıyorum hemen. Bundan başka film izlerim, oyun oynarım, müzik dinlerim..

4)Şu sıralar en çok dinlediğin şarkılar?
Son hafta nedense bir Chopin haftası oldu.. nedenini bilmiyorum sanırım ruh halimden kaynaklanıyor ve Chopin benim zincirlerimden kurtulma hayallerimi sanırım çok iyi besliyor.. özellikle Nocturne.. çalışırken de iyi geliyor..

Yazmak isteyen herkesi Mimledim ve ödülledim gittiiii...



4 yorum:

  1. mim eylemlerim devam edecek:)) bı tane mım gonderdıydım ben bugun:) kocaman sevgıler canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bknz bir sonraki gönderim...
      nasıl bilmem devam edeceğini....!!!!

      Sil
  2. son sınıf adetlerinden dolayı bu haftam yıllık yazısı yazıp-toplamakla geçti :) ama yazdıklarınız, beni beş senedir tanıyan arkadaşlarımın yıllık yazısı kadar çok etkiledi. çok teşekkür ederim, nasıl mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seni mutlu edebildiysem ne mutlu bana.. dilerim her günün bayram coşkusuyla dolar...

      Sil

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...