18 Haz 2016

cesaret ve korku






Korkuyorum karanlıklardan...
Korkuyorum başaramamaktan...
Korkuyorum sevilmemekten...
Korkuyorum terkedilmekten...
Korkuyorum sevdiklerimi yitirmekten...
Korkuyorum güvendiklerimin arkalarını dönmelerinden...
Korkuyorum aç kalmaktan...
Korkuyorum sevdiklerime ekmek götürememekten....
Korkuyorum çocuklarıma iyi bir gelecek sağlayamamaktan...
Korkuyorum sağlığımı kaybetmekten...
Korkuyorm işimi kaybetmekten...
Korkuyorum borçlarımı ödeyememekten...
Korkuyorum icralardan...
Korkuyorum parasız kalmaktan...
Korkuyorum evsiz barksız kalmaktan...
Korkuyorum sevdiklerimin başına kötü bir şey gelmesinden...
Korkuyorum çaresizlikten...
Korkuyorum uzun süre arkamdan yürüyenden...
Korkuyorum sarhoşla muhatap olmaktan...
Korkuyorum patronumdan...
Korkuyorum büyüklerimden...
Korkuyorum savaşlardan...
Korkuyorum kötülerle muhatap kalmaktan....
Korkuyorum ihtiyarlığımın güvencesi olmazsa diye...
Korkuyorum zamansız ölmekten....
Korkuyorum... da korkuyorum....

Ama aynı korkak ben....


Bunca korkuların içerisinde sevecek kadar cesurum...
Bunca korkuların içerisinde çocuk sahibi olacak kadar cesurum...
Bunca korkuların içinde umut edecek kadar cesurum...
Bunca korkuların içerisinde hayata tutunabilecek kadar cesurum...
Bunca korkuların içerisinde birilerine güvenecek kadar cesurum...


Ahhh bir de kendime güvenecek kadar cesur olabilseydim....
İşte o zaman korkularım birer birer yok olacaktı....





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...