30 Haz 2012

Blogum Dergisi Temmuz sayısı Yayında...








Blogger Dergisi Temmuz sayısını kaçırmamanızı tavsiye ederim....


Haziran sayısı ile yayın hayatına başlayan Blogum dergisinin bu ikinci sayısı oluyor...


Sevdiğiniz bir çok blog yazarı da bu sayıda yer alıyor...


Ben bile varım...Bana bu şansı verdikleri için Blogum Dergisi'ne çok teşekkür ediyorum...


Ama ben biraz şaşkın ördek oldum... ne yazacağımı bulamadım... kararsız kaldım... Öylesi iyi yazarlar var ki... onlarla aynı dergide yazmak beni heyecanlandırdı ve 'eyvahhhh ben onların yanında sönük kalırım'  dedirtti... sonunda bir şeyler yazdım... 




Blogum Dergisi'nin Temmuz sayısını blogumdergisi.blogspot.com adresinden online olarak okuyabilirsiniz. Sakın kaçırmayın derim... 





15 yorum:

  1. KUTLARIM!Hiç sönük kalacağını sanmıyorum başarırsın sen,sana ve ekibine kolay gelsin bakalım izlemeye alayım ..:))

    YanıtlaSil
  2. Sönük kalmak mı? Bu hikayeperestlikle? Ya da diğer toplumsal içerikli mesajlı yazılarınla? Hııı? Anlamadi ben. Öyle bir şey mümkün mü ki yahu? ehehe.
    Tebrikler, sevindim seni görmeye oralarda. Umarım daha da ilerlersin, seni başka başka yerlerde okuruz. Hatta belki abartıp, kitabını elimize alıp okuruz. Ya daa bir gazetede makaleni buluruz. Belli mi olur ki hem? Ve tebessümler saçılıp gider etrafa. ehehe.
    O zaman, şu an sana şarkı linkleyebilirim. Lana Del Rey'i de sevdiğinden dolayı, sanaaa Blue Jeans'i armağan ediyorum. http://fizy.com/#s/3wndr3 Bolca tıklatmalara!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abarttık... ve kitabı aldık... okuduk...::)))

      sen bu gidişle beni fizy.com müptelası edecen galiba???:)))

      Sil
    2. Okuruz, olur yani. Hem ilerde, benim kitabımı da okuyabilirsiniz. Neden olmasın? ehehe.
      Hemen de fark ettin amacımı yaa, fizy ile anlaşmalı çalışıyorum da ben. ehehe.

      Sil
    3. tamam...okuruz:)) anlamıştım...heheh:)

      Sil
  3. sen de sönük kalırsan artık...ne diyeyim ben kapatıp gideyim en iyisi :))
    zaten sizlerin yüzünden yakında komplekse gircem...hatta girdim de çaktırmıyorum :)

    kutlarım sevgili arkadaşım...her yerden takip ederim ben seni
    zevkle ve sevgiyle
    iyi geceler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim... sen mi yazamıyorsun...??? !!! ben de seni takip ederim....

      Sil
  4. sen mi sönük kalıcaktııın?? bi'şey demiyorum bile :) ama yazıyı yazabilsem aynı sayıda olucakmışız. nini de olucakmış. uf neyse yetişemedim.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür canım yaa... keşke olsaydın... o zaman varlığım bile farkedilmezdi... ben de hiç ses çıkarmazdım... başka sayıya hazırlanırdım... sonra ilk defa yzıyor gibi olurdum...:))) bak işte sen yazmadın diye işte...:(((

      agustos iöçin yazacan di mi??? büyük merakla bekliyor olacağım...

      Sil
  5. Degerli blog yöneticisi sitenizdeki paylaşımlar çok etkileyici toshiba servisleri diger paylaşımlarda başarılar diler.

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...