6 Şub 2012

Mim..




Sağolsun, sevgili blogdaşım Ofelya beni mimlemiş.. önce korktum.. ehem ehem diye haber vermiş ya.. ben de ehem ehem diye unutmadan - atlamadan hemen yazayım deyip ehem ehem yaptım...




1. Sence çok anlamlı bir söz?
’Şey’

2. Makyajında olmazsa olmazın? 
Rimelim.. hoş onu da ayda yılda bir hatırlarım yaa..

3.Uyguladığın güzellik tüyosu nedir?
Bol sulu temizlik....  bakımlı saçlar..bakımlı el ve ayak tırnakları…

4. En sevdiğin içecek?
Tüm içecekler… yeter ki  ekşi ve acı olmasınlar..

5. Nefret ettiğin bir şey?
At gözlüğü

6. En çok sevindiğin iltifat?
'Sen bir çocuksun'  

7.Favori kitabın? 
Alfabe benim favori kitabım diye profilimde de yazdım.. Alfabe yi okumadan öğrenmeden başka hangi kitap okunabilir ki?  Alfabe sayesinde okuyabildiğim binlerce kitabı seviyorum.. yüzlerce yazarı seviyorum…

8.Sana görünüş olarak yakın bulduğun ünlü? 
Bana yakından uzaktan benzeyen hiçbir ünlü yok…  uğraşsalar da bana benzemeyi beceremezler.. becerirlerse ünlü olamazlar… Dolayısı ile kendime görünüş olarak bile yakın bulduğum yok.. 

9. Herkesin beğendiği ama senin sevemediğin bir ürün?
’Herkes’ dersek ben de otomatik olarak seviyor olurum…  ama hangi ürünü seviyormuşuz hepimiz?

10. Şu an en çok almak istediğin kozmetik ürünü? 
Hunca balsam … bulmak zor oluyor J))

Mimlediklerim:
Otuzundan Sonra
Fortunanın Yazıları
Sıgaramın Ucundakiler
Arada Kalanlar
Beyin Ütülemek Güzeldir
Biraz Nefes
Nurtellanın Sevgi Dünlüğü
Sümeyya Şeker 
Bulaşık Suyu
Yavru Kartalların Pençeleri





7 yorum:

  1. geldim, aldım, gidiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. : )
    aslında yazıyı dün okumuştum
    ama yazamadım altına hemen
    araya gün telaşı, hayat uğraşları girince, haliyle bu güne kaldı
    ve ilkin hem de hızla : ) özür dilerim
    çünkü ben bu mim olaylarını hiç beceremiyorum
    aslında başkalarında okumaktan gayet keyif alıyorum : )
    ama kendim olaya dahil olmaktan niyeyse pek hazzetmiyorum : )
    bu yüzden de çok uzun zaman öncesinden beri uzak dururum mim etkinliklerinden
    dilerim bi kabalık olarak almaz
    "bu da böyle ayrı bi gıcıkmış" diyerek : ) beni anlarsınız
    bu özür kısmından sonra eklemeden geçemiycem,
    hayat, memleket, toplum ve insan üzerine her konuda
    hem uzun uzun hemde içi dolu
    ve üstelik de gayet düzenli bi sıklıkla yazabiliyo oluşunuzu
    hayranlık ve yarı kıskançlıkla : ) takip ettiğimi
    söylemezsem olmazdı, ee söylediğime göre oldu sanki : )
    şimdi rahatım evet : )
    yeniden, mim zincirini bozduğum için özür
    ve güzel gün dileklerimle ...

    YanıtlaSil
  3. Elbette anlarım.. hiç üzme kendini.. yazılarımla ilgili yorumuna da çok teşekkür ederim.. yazmayı seviyorum.. kafa göz yara yara deniyorum.. isyanlarımı, sevgilerimi, değerlerimi yumuşatmaya çalışarak aktarmaya çalışıyorum yazılarımda becerebildiğim kadar.. ilgine tekrar teşekkürler... sen de sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  4. görev yerine getirildi :)

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkürler hemen geliyorum bakalım aferin alacan mı?:)))

    YanıtlaSil
  6. canım şimdi geldim aldım çok teşekkürler beni unutmadığın için,sevgiler

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...