12 Şub 2012

İnsan İsterse..

photo by serenay
İnsan bir şeyi gerçekten istemeye görsün... ne bir engel..ne bir sınır... hiç ama hiç bir şey onu durduramıyor..  başka bir söyleyiş biçimiyle; insanı kendisinden başka hiç bir güç engelli kılamıyor, kendisinden başka hiç bir güç sınırlayamıyor.. geriye kalan tüm söylemler insanın kendi  kendisini kandırmak için ürettiği özürlerden ibaret...


Görme engelli ve işitme engelli Çinli gençler bunun en somut ve en güzel örneklerinden birisini, bir çok sağlıklı insanın bile gösteremeyeceği başarıyla sergiledikleri 'My Dream' dans performansları ile ispatlamışlar..



Bu soğuk Pazar günü sabahında, bu muhteşem performansı seyrederken, inanıyorum ki, sevginini iradenin ve kendine inancın sıcaklığı bahar güneşi gibi içinizi ısıtacak, gününüzü aydınlatacak.. 




Eğer baştan engelli gençlerin gösterisi olduğu belirtilmemiş olsaydı, engelli gençlerin hazırlanmalarını, çalışmalarını gösteren bölümlerin olduğu video yerine size sadece  aşağıdaki videoyu sunmuş olsaydım....  





size bu görsel şöleni sunanların engelli olduklarını düşünebilir miydiniz?


Şimdi de kahve keyfiyle beraber, engelsiz insanlardan gelen üç güzel görsel şölene 
ne dersiniz??...   


    


Yazmayı, söylemeyi hiç arzu etmediğim haberlerden birisi.. biraz önce haberlerde duyduğum bir haber..bize hep şölenler sunan bir başka güzel insan,  415 ödüllü şarkıcı olarak Guinnes Rekorlar Kitabına giren, bir başka efsane Whitney Houston, bugün Los Angles'ta bir otel odasında, 48 yaşında  vefat etti. Kendisini müziğe adamış bir insan.. Aşklara, dostluklara, ayrılıklara, hüzünlere, sevinçlere... muhteşem yorumu ile arkadaşlık etmiş bir insan.. 


Nurlar içerisinde yatmasını diliyorum bu muhteşem yorumcunun.. Biliyorum, tüm zamanların en iyi yorumcularından birisi olarak, her daim unutulmayanlar listesinde başlarında alacak yerini ... Whitney Houston anısına,   'I will Always Love You' demek istiyorum...


       


Sağlık , sevgi, barış, huzur ve neşe dolu, gönlünüzce, fikrinizce bir tatil günü diliyorum.... 








2 yorum:

  1. Whitney Houston'a çok üzüldüm.
    Acaba yanlış mı okudum dedim ve diledim ki bir hata olsun.
    Çok duygulu bir sese ve müthiş bir gırtlak yapısına sahipti.

    Bir varmış , bir yokmuş...

    YanıtlaSil
  2. Aynen öyle..inanmak bile istemedim.. sevdiklerimin başında gelen bir yorumcuydu.. şarkıları ve yorumları hep yaşayacak.. ölümsüzlük bu olmalı diyorum...

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...