11 Şub 2012

HareMiM



Kuul'umsu Kadın ve Ofelya beni MiM lemişler..
Sultan Sülüman'ın haremi varsa,  bizim niye kendi hamamımız ..pardooon..... haremimiz olmasın .. bizim eksiğimiz ne... deyip... kurmuşlar kendi haremlerini sonra da.... ferman çıkartıp  'sen de kur haremini..' demişler...

Ama benim gönlüm kelebek değil... Sülüman gibi ben de bulmuşum kendi Hürrem'mimi.. varsa da yoksa da her yaşta, her kılıkta, her karakterde.. sadece ve sadece tüm dönemlerin en güzel aktörü Alain Delon'um var.. başka güzele de güzel demem o yaşadıkça..

Benim gözlerim ve duygularımla izleyip söyleyin bakalım değmez mi sadakata?


en güzel aktörlük yapar.. piyano da çalar ...şarkı da söyler.. dinleyin ve seyredin .. 

  

Darısı sizin başınıza... Dilerim siz de Hürrem'lerinizi bulur bir ömür aşk yaşarsınız?!!!  (acep beddua mı,  dua mı şimdi bu? neysem işte lafın gelişi... ) Ama Hürrem'i bulmanın yolu da harem kurmaktan geçiyormuş...dediler...bir bilenlerimiz.... (toparlamış oldum mu şindicinik?!)


'Benim de bir haremim olsun' diyen herkesi MİM ledim...


7 yorum:

  1. şu mimleri oldum olası sevmedim, ama sevdiğin arkadaşlar mimleyince zorunda kalıyorsun.

    Osmanlı Kadınları' nı okumuştum çok zaman önce ve çok ilginç gelmişti kadınların yaşamları, kadın oluşları!
    Kadınsın ve her an güzel olmak zorundasın, kendini ispat etmek zorundasın ve kadınların dünyasında, düşmanın da en yakınındaki kadın!

    Şimdi farklı mı?Sanmıyorum.Şimdi haremler yok ama, farklı bir savaş var ve en pisi.
    Ne haremi, ne bişeyi;Rabbim herkese ömrümde sevebileceği, onunla yaşlanacağı bir insan nasip etsin yeter yahu.

    YanıtlaSil
  2. Muhteşem Yüzyıl izleye izleye insanlarda o dönemle ilgili bir sempati gelişmesin.
    Aman sakın ! :))

    YanıtlaSil
  3. haha kısa ve öz diye ben buna derim :) hürrem demeyelim de hayatımızın aşkını diyelim ona biz ^^ :)

    YanıtlaSil
  4. zeugma@ blli mi olur? osmanlı özentisi de amerikan özentisi gibi algılanırsa haremlerden geçilmez arık.. bir de kadın nüfusunun fazlalığı da düşünülürse..

    kuulumsu kadın@ hürrem simgesel zaten.. tıpkı alain delon gibi.. insanın sevdiğiyle beraber olması bütün haremlere bedeldir diye düşünenlerdenim..

    YanıtlaSil
  5. Kısa ama samimi cevap :))

    Çok sevdim..

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...