17 Oca 2012

bugün canım eğlenmek, hissetmek ve dinlenmek istedi..


Bugün içimden gelmedi ...yazmak da, yemek yapmak da,  işe gitmek de, sokağa çıkmak da..hiç bir şey istemedi canım..okulları tatil ederler de niye bana da tatil olmasın deyip kendime tatil verdim ve...
önce sporumu yaptım veeee.....




 
    

     


     

Begonvilli Ev'in ve Şeytan'ın Yaz Dedikleri 'nin yazarlarının ricası üzerine  paylaşıyorum


''Akşamdan sabaha kadar Bolu barınağındaki içler acısı durumu konuştuk. Tweetler attık, paylaşımlar yaptık. O köpekleri o şekilde donarak ölüme terk eden yetkililere lanet okuduk. Bunlar kamuoyunda konuya dair hassasiyet oluştuğunu göstermek ve ağzı dili olmayan hayvanların sesi olmak adına çok güzeldi, anlamlıydı.

Ancak yeter mi? Maalesef hayır. Asıl mücadele şimdi başlıyor. Konuştuğumuz, söylediğimiz her şey onlara yardım edersek anlam kazanacak. Öncelikle yapılması gereken barınaktaki gönüllülerin ihtiyaç listesini karşılamak.

Bu soğukta beton üstünde, açıkta yatan hayvanlar için KULUBE  başta olmak üzere,
BATTANİYE (Eski halılarınız, kilimleriniz, çarşaf, yorgan vs. de olur.)
KARTON- GAZETE
TAHTA PALET
VE
MAMA GEREKLİDİR. 

Bu ihtiyaçları karşılayabilecek durumda olanlar HAYTAP gönüllülerine 507 510 23 30 nolu numaradan ulaşabilirler. Bu numaranın bilgi almak ya da soru sormak için meşgul edilmemesi çok önemli. Tüm gelişmeler zaten kamuoyuyla paylaşılıyor.

Bunları temin edip göndermek için müsait olmayanlar ise HAYTAP veya HAÇİKO'ya para yardımında bulunabilirler.

HAYTAP bağış: http://www.haytap.org/index.php/200903041747/site-yardimci-sayfalar/bagislariniz-icin-haytap-banka-hesap-bilgileri

HAÇİKO bağış: http://www.haciko.org/bagislariniz-icin

Lütfen söylemlerimizi eylemlerimiz ile destekleyelim. En azından karton ve gazete gönderebiliriz dostlarımız için. Dün geceden beri soğuk ve kar demeden çalışan gönüllülerimizin işlerini kolaylaştıralım. Can dostlarımızı yalnız bırakmayalım.

En önemlisi de kendi bölgemizdeki barınakları ziyaret edelim. Kışın en yoğun yaşandığı bugünlerde onların ne durumda olduğunu bilmemiz çok önemli. Kısıtlı sayıda gönüllüyle HAYTAP her yeri, her an kontrol edemiyor. Lütfen onlara yardımcı olalım. Bir sıkıntı varsa Twitter aracılığı ile ulaşıp, bildirelim.''


                       yazar:   Şeytan'ın Yaz Dedikleri

İLGİNİZE TEŞEKKÜRLER...


6 yorum:

  1. kadın unutmazzzzz!

    YanıtlaSil
  2. spor yapan sincaba bayıldımmm...

    Hayvanbarınağındaki o hayanlar ise içler acınası durumda.. Madem barındıramayacaklar o barınağı niye yapıyorlar pess..
    Bıraksınlar biz bakarız daha iyi !

    YanıtlaSil
  3. ama ama en sondaki şirinlik, gözlerin gitmeyecek bugün hiç aklımdan :) üşümesinler...ne çocuklar, ne de bizim insafımıza kalmış diğer canlı dostlar..

    YanıtlaSil
  4. Saadet@ haklısın kadın unutmaz..ben bu delikanlının bazı espirilerine vuruldum..epeyi bir şeyleri varmış ama yeni keşfettim..yavuz seçkin'in textlerini de o yazıyormuş..

    bozbek@ aynı düşüncedeyim..ancak çocuğu oynasın diye eve alıp sokağa atanlar oldukça da barınaklar lazım ama gerçek barınaklar böyle saçmalıklar değil

    nil@ hiç bir canlı üşümesin..doğal ortamı bozulmasın..özgürlüğüelinden alınmasın..mesela şu barınaktaki köpecikler özgür olsalardı en azından bir kuytu bulup korurlardı kendilerini..o güzellik de hep senin ve hepimizin gözlerinin önünde olsun..

    YanıtlaSil
  5. Yazdığın her satır en baştan başlayarak beni o duygudan o duyguya sürükledi..Gülümsemek, hüzünlenmek..
    Ve en alttaki resmi görünce ağlayası gelmek...
    Kemik,vb artıkları ayrı bir poşete koyup ağzını da gevşek şekilde bağlayarak çöpe atmak gibi bir çözüm paylaşıyoruz biz de. Onlar da can..Hem ne kadar savunmasız ve masumlar. İnsan nasıl kıyabilir ? :(

    YanıtlaSil
  6. zeugma@ canım çok sağol ama o güzel sözcükler Şeytan'ın yaz dediklerine ait ben sadce paylaştım burada ama iyi ki böyle dedin ve bir eksiğimi fark ettirdin. hemen yazının altına ekleyeyim sahibini.. yanıltıcı oldu bu şekli ile..
    ama alttaki resim benim...bir tek onu bulup eklemeyi becerebildim çünkü o güzel yazıya eklenebilcecek sözcük yoktu

    YanıtlaSil

Bunlar da ilginizi çekebilir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...